onderzoek en advies in recreatie en toerisme

opdrachtgevers - strategische visie achterhoek toerisme 2017-2021

terug naar overzicht

Strategische visie Achterhoek Toerisme 2017-2021

Achterhoek Toerisme is verantwoordelijk voor de toeristische marketing van de Achterhoek. Sinds de start in 2012 heeft de organisatie hard gewerkt. Daarbij heeft de organisatie vooral ingezet op de toeristische vermarkting van de regio, de opzet van een routebureau en het verbinden van het toeristisch werkveld binnen de Achterhoek. Er ligt nu een stevig fundament, met vertrouwen vanuit de overheden en ondernemers. In de komende vijf jaar wil Achterhoek Toerisme voortbouwen op dit fundament en deze verder verstevigen. Tegelijkertijd komen er nieuwe ambities naar voren, omdat de organisatie toe zijn is de volgende stap, de markt in beweging is en andere regio’s ondertussen ook niet stil zitten.

Achterhoek Toerisme heeft het Bureau voor Ruimte & Vrije Tijd gevraagd om de organisatie te ondersteunen bij het totstandkomen van de nieuwe strategische visie voor de komende vijf jaar. Wij traden op als sparringspartner, verwoordden de visie op papier en zorgden voor de onderliggende analyse.